هتل های ارمنستان
نوشته شده توسط : maryam

هتل آکواتک ایروان ارمنستان

هتل آکواتک ایروان ارمنستان 
                                                                                                                                                               

این هتل دارای امکانات رفاهی برای مسافران تور ارمنستان از قبیل ماساژ- سونا- مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار- حمام ترکی - استخر سر پوشیده-استخر سرباز و سرپوشیده و امکانات ورزش های آبی در سایت هتل میباشد. اين هتل فروشگاه هاي متعددی دارد.


هتل رویال پالاس ارمنستان

هتل رویال پالاس ارمنستان

این هتل به دلیل دوری از شهردر محیط آرامی واقع شده است و آرامش را برای مسافران تورارمنستان فراهم کرده است.هتل رویال پالاس امکاناتی مانند مرکز تجاری-رستوران-سرویس نگهداری از کودکان و استخر سر پوشیده-مرکز آب گرم-اینترنت رایگان وبسیاری از امکانات دیگر در کیفیت بسیار بالایی آماده ی پذیرایی از مسافرین میباشد.


 

 

هتل ماریوت ایروان ارمنستان

هتل ماریوت ایروان ارمنستان

این هتل یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان است و امکانات درجه یک برای مسافران تور ارمنستان مثل سرویس اتاق 24 ساعته-مرکز ورزشی-مرکز آب گرم و تجارت-بوتیک-داروخانه-آرایشگاه-گل فروشی و سایر خدمات را به مسافرین ارائه میدهد.اتاق ها دارای امکاناتی مانند تلویزیون-تهویه-اتو-آشپزخانه و امکانات دیگر را دارا میباشد.رستوران کوچینا با سرو غذاهای ایتالیایی و رستوران آرمنیا با غذاهای خاورمیانه ای آماده ی پذیرایی از مسافرین میباشد.

 


هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان

هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان

این هتل در مرکز شهر در خیابان آبو وين در نزدیک منطقه تجاری و در نزدیکی مراکز تفریحی قرار دارد.ساختمان این هتل یکی از ابنیه های تاریخی این شهر محسوب میشود.و برای مسافران تور ارمنستان جذابیت خاصی دارد.این هتل 104 اتاق دارد که در تمامی این اتاق ها امکان دسترسی به اینترنت وجود دارد.همچنین این اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع- تلویزیون ماهواره‌ای- مینی‌بار و صندوق امانات هستند.از دیگر امکانات این هتل استخر شنا روباز و سرپوشیده- مرکز بدنسازی- سولاریوم - خدمات ماساژ- صرافی – خشکشوئی - صبحانه در اتاق - دستگاه خودپرداز  میباشد. از امکانات ورزشی این هتل میتوان به زمین گلف اشاره کرد.رستوران روسینی با غذاهای محلی و ایتالیایی آماده ی پذیرایی از میهمانان میباشد.این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

 مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب ارمنستان , بهترین هتل های ارمنستان , شیک ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: